Kiedy zrobisz post sponsorowany na Facebooku, będzie on wyświetlany w news feedzie użytkownika. Post sponsorowany może być zabawny, informacyjny i rozrywkowy, aby generować zaangażowanie. Ale pamiętaj, aby uniknąć nadmiernej promocji. Jeśli chcesz uzyskać jak najwięcej korzyści ze swojego postu sponsorowanego, powinieneś pamiętać o tych wskazówkach. Oto co musisz zrobić, zanim zaczniesz promować go na Facebooku. Pomoże Ci to w pełni wykorzystać to potężne narzędzie reklamowe.
Po pierwsze, określ swój budżet. Możesz przeznaczyć określoną kwotę na każdy post sponsorowany. Facebook podzieli wtedy Twój budżet pomiędzy wybrane przez Ciebie dni. Podczas tworzenia sponsorowanego postu, upewnij się, że ustawisz docelowy współczynnik konwersji, abyś mógł śledzić swój zwrot z inwestycji. Ponadto, upewnij się, aby zapisać dane karty kredytowej, aby uniknąć wprowadzania informacji ponownie. Wreszcie, obserwuj swój sponsorowany post, aby zobaczyć, jak skuteczny jest.
Przy korzystaniu z postów sponsorowanych na Facebooku, pamiętaj o publiczności. Post będzie wyglądał tak samo jak Twoje zwykłe posty, ale otrzymasz znacznie większą publiczność niż w przypadku postów organicznych. Sponsorowany post pojawi się w swoim news feedzie tak jak inne posty, ale będzie oznaczony jako „sponsorowany”, więc użytkownicy będą bardziej skłonni go zobaczyć. Sponsorowany post na Facebooku to świetny sposób, aby uzyskać wiadomość do szerszej publiczności i uzyskać swój biznes seen.
W celu utworzenia sponsorowanego postu na Facebooku, wykonaj poniższe kroki. Po pierwsze, musisz wybrać format swojego sponsorowanego postu. Może on pojawić się zarówno w Twoim news feedzie desktopowym, jak i mobilnym. Ważne jest, aby pamiętać, że ten format ogranicza liczbę opcji, które można użyć z postu sponsorowanego w porównaniu do normalnego postu sponsorowanego. Innymi słowy, jeśli chcesz stworzyć post sponsorowany na Facebooku, wybierz treść, która już ma trakcję.
Po wybraniu grupy docelowej, możesz zacząć zwiększać swój post. Boosting post oznacza, że twój post pojawi się w news feedzie twojej grupy docelowej, ale bez tagu Sponsorowany. Celem Twojego postu sponsorowanego jest zwiększenie konwersji na stronie internetowej lub zwiększenie zaangażowania, i tak właśnie należy stworzyć udany post. Jeśli Twój post generuje wynik zaangażowania na poziomie co najmniej 50%, zobaczysz lepsze wyniki.
Przy tworzeniu postu sponsorowanego musisz pamiętać, że umieszczenie będzie zależało od algorytmu, którego Facebook używa do wyświetlania Twojego postu. Posty sponsorowane pojawią się po Twoich niesponsorowanych postach, więc boostowanie ich w pierwszej kolejności nie zaszkodzi rozwojowi Twojej firmy. W rzeczywistości, sponsorowane posty zwiększają zwolenników i zaangażowanie. Ten typ postu jest również dobrym sposobem na zdobycie świadomości marki. Możesz wybrać post, wybrać swoją publiczność i ustawić budżet i dni do uruchomienia reklamy.
Boosting post na Facebooku pozwala zmaksymalizować zasięg i zaangażowanie swoich postów i zwiększyć ekspozycję marki. Boosting istniejącego postu jest tak proste, jak kliknięcie przycisku „Boost Post”. Po zrobieniu tego, zostaniesz przeniesiony do strony menu tworzenia boost. Tam możesz wybrać swoją grupę odbiorców i wprowadzić szczegóły, takie jak lokalizacja, płeć i zainteresowania. Twoi odbiorcy będą mogli zobaczyć tylko te posty, które ich interesują.
Podobne tematy